Vaníčkova 1093/23, Ústí nad Labem

Účetnictví
  • Třídění, kontrola a zaúčtování prvotních účetních dokladů (faktury, pokladní doklady, apod.)
  • Vystavování dokladů (např. přefakturace oprav za vlastníkem jednotky, apod.)
  • Export bankovních výpisů z banky společenství
  • Zpracování bankovních pohybů, zpracování interních dokladů (předpisy záloh, zápočty, vnitropodnikové účtování, apod.)
  • Zpracování plateb SIPO
  • Kontrola zůstatku položek účetních výkazů
  • Vedení účetních knih a jiné evidence v souladu s platnou legislativou
  • Zpracování podkladů pro roční vyúčtování záloh
  • Archivace účetních dokladů za běžné a předchozí účetní období (5 LET)
  • Zpracování účetní závěrky, včetně výkazů (rozvahy, výkazu zisku a ztrát, příloha)
Administrativa
  • Vyřizování správní agendu za výbor SVJ na základě zmocnění, PM
  • 1x ročně účast 1 osoby a případné vedení shromáždění SVJ
  • Příprava směrnice č. 1 o platbě záloh a rozúčtování předpisů plateb (zálohy a dlouhodobé zálohy)
  • Příprava směrnice č. 2 o provádění pravidelných kontrol a revizí
  • Zpracování plánu dlouhodobých a krátkodobých oprav, údržby a modernizace – směrnice č. 3
  • 2x ročně účast na zasedání statutárního orgánu
  • Kontrola zápisu shromáždění SVJ
  • 1x ročně předkládat zprávu správce o hospodaření
  • 1x ročně připravovat návrh rozpočtu na příslušný kalendářní rok
  • Zajištění rozúčtování zálohových plateb SV, TUV, T
  • Zastupovat SVJ při jednání o pojistných událostech a plnění při realizaci pojistné smlouvy
  • Zajištění právního servisu, konzultací, přípravy smluv, výzvy dlužníkům, přípravy žalob
  • Zajištění smluvních dodávek služeb spojených s užíváním objektu (elektrická energie, plyn, voda, teplo, odvoz odpadu…)
  • Zajištění stanov v souladu s požadavky NOZ 89/2012 SB., ZOK 90/2012 Sb.
  • Zajištění domovního řádu
  • Zajištění požárních směrnic
Ekonomická správa
  • Vypracování a změny předpisů, předpis dlouhodobých záloh (VL)
  • Evidence úhrad plateb za služby a do fondu dlouhodobých záloh
  • Evidence nákladů společenství vlastníků jednotek
  • Evidence dlužníků, zasílání upomínek, telefonické a mailové upozorňování
  • Příprava podkladů pro právní vymáhání
  • Seznam vlastníků, sledování a zapracování změn ve vlastnictví jednotek
  • Evidence a zapracování změn uživatelů jednotek
  • 1x ročně vypracování vyúčtování služeb a jeho distribuce vlastníků (email, pošta)
  • Vypořádání přeplatků a nedoplatků plynoucích z ročního vyúčtování služeb
  • Nastavování záloh na služby
  • Ekonomické přehledy domu
  • Posouzení skladby fondů
  • Nahlížení na účet dálkovým přístupem a stahování výpisů v účetním formátu
  • Hrazení dodavatelských faktur a provádění plateb za příkazce
  • Archivovat, chránit před poškozením a zneužitím veškerou dokumentaci a doklady k domu (po dobu 5 let)
  • Sledování stavu finančních prostředků domu a upozorňování na rizika
Technická správa
  • Vedení evidence technických zařízení a stavebního stavu nemovitosti
  • Převzetí a archivace projektové a prováděcí dokumentace k nemovitosti
  • Předkládat statutárnímu orgánu návrhy na opatření k zabezpečení technického a stavebního stavu nemovitosti
  • Evidence zajištění pravidelných kontrol a revizí technických zařízení dle příslušných předpisů
  • Zajištění porevizních oprav
  • Vstupní prohlídka nemovitosti technikem včetně písemné zprávy
  • Poptávkové řízení na dodavatele (od 30.000,- Kč a min. 3 poptávky)
  • Zajištění havarijní služby
  • Kontrola zadání a plnění sjednaných prací a podmínek služeb, ověřovat množství a účtované ceny, fotodokumentace (při hodnotě zakázky od 30.000,- Kč)
  • Kontrola nabídek pravidelných dodavatelů
  • Zajištění desinfekcí, dezinsekcí a deratizací společných prostor
  • Zajištění pravidelné údržby společných částí nemovitostí, zejména provedením stavebních, instalatérských, topenářských, plynárenských, elektrikářských, zámečnických, malířských prací
  • Zajištění montáže a výměny měřidel vody a tepla
  • Zajištění pravidelného úklidu, údržba okolí domu a zeleně
  • Zajištění smluvní organizace rozsáhlých oprav a rekonstrukcí a revitalizací
  • Zajištění stavebního či autorského dozoru
GDPR – zajištění souladu s nařízením
  • Zjistíme, jak dalece se nařízení týká konkrétního SVJ. Následně navrhneme a realizujeme nejlepší řešení
    • Ochrání Vás pokud, i přes veškerá opatření, dojde v SVJ chybou systému nebo jednotlivce k poškození nebo úniku spravovaných dat
    Správa Online + stránky pro SVJ
    • Dotazy, požadavky a objednávky na Správce
    • Informace od správce
    • Přehled a vkládání události (SVJ, Správce, Vlastní)
    • Hlasování, Ankety

    stavbud

    Správa, pronájem nemovitostí, bytů a nebytových prostor.

    ADRESA

    Vaníčkova 1093/23, 400 01 Ústí nad Labem

    MÁTE DOTAZ?

    stavbud@volny.cz

    ZAVOLEJTE NÁM!

    +420 475 200 109

    Úřední hodiny

    • Pondělí: 8:00-17:00
    • Úterý: 8:00-15:00
    • Středa: 8:00-15:00
    • Čtvrtek: 8:00-17:00
    • Pátek: 8:00-12:00
    HAVÁRIE: 776 600 300